Byantikvaren

Kundemottaket vårt er fullbooket frem til sommeren

Det blir mulig å booke timer igjen fra 12. august.

Om oss

Byantikvaren er Oslo kommunes faglige rådgiver i alle spørsmål som gjelder bevaring av arkitektoniske og kulturhistoriske verdifulle bygninger, anlegg og miljøer og arkeologiske kulturminner.

Vi arbeider for at byens verneverdige kulturminner tas vare på som en naturlig del av all arealplanlegging, byggevirksomhet og forvaltning av det fysiske miljøet. Byantikvaren driver også utstrakt formidling til et bredt spekter av målgrupper.

Send inn sak til oss

Skal du sende inn sak til Byantikvaren, sender du post til postmottak@bya.oslo.kommune.no. Vi forsøker å svare innen fire uker, men i enkelte tilfeller kan det ta lenger tid. Private tiltakshavere bør bestille tid i vårt publikumsmottak for raskre saksgang.

Reserver time i publikumsmottaket

Ledelse

Byantikvar
Ellen Hole
Avdelingsleder for planavdelingen
Brit Kyrkjebø
Avdelingsleder for byggesaksavdelingen
Vidar Trædal
Administrasjonssjef
Stine-Mari Jansen
Pressekontakt
Tove Solbakken
Mobil

For leverandører og samarbeidspartnere

Organisasjonsnummer: 976 819 993.

Faktura til Oslo kommune.

Kontakt

Telefon
48 23 04 17
E-post
postmottak@bya.oslo.kommune.no
Postadresse:
Postboks 2094
0505 OSLO
Besøksadresse:
Maridalsveien 3
0505 OSLO

Telefontid

15. juli — 21. juli
  • Mandag
  • Tirsdag
  • Onsdag
  • Torsdag
  • Fredag
  • Lørdag
  • Søndag
22. juli — 28. juli
  • Mandag
  • Tirsdag
  • Onsdag
  • Torsdag
  • Fredag
  • Lørdag
  • Søndag
29. juli — 4. august
  • Mandag
  • Tirsdag
  • Onsdag
  • Torsdag
  • Fredag
  • Lørdag
  • Søndag

For å besøke vårt publikumsmottak, må du bestille time på nett.

Bestill time her.