Utleie av paviljong i Spikersuppa for sommersesongen 2024

Bymiljøetaten ønsker å aktivisere paviljong i Spikersuppa i sommerhalvåret, og søker nå etter leietakere som ønsker å drifte sentralt i Oslo sentrum.

Paviljongen benyttes til skøyteutleie i vinterhalvåret.

Konsept

Konsept til idrettslige formål vil bli prioritert. Bymiljøetaten forbeholder seg retten til å vurdere egnethet av søkere.

Størrelsen er 39 m2, av oppbevaringsmuligheter er det blant annet en rekke hyller.

Leieperiode

02.05.2024 – 31.10.2024

Leiepris

Prisen er satt til 32 500 kroner for sommersesongen.

Leietaker må ivareta utearealer ved blant annet å fjerne søppel i tilknytning til utleieobjektet.

Paviljongen sett utenfra.
Bilde: Oslo kommune / Bymiljøetaten

Søknad

Høres dette interessant ut?

Send en søknad der dere forteller om konseptet og hvilken aktivitet dere ønsker å drive fra containeren. Opplys gjerne om kontaktperson, tidligere erfaring og planlagt organisering av driften.

Søknad sendes til tilbud@bym.oslo.kommune.no og merkes «leie av container i Spikersuppa sommersesongen 2024».

Søknadsfrist

02.05.2024, klokken 09:00.