Til innhold
Klage

Klag på service

Åpningstider for veiledningstelefon

Den fysiske skranken i kundesenteret til Plan- og bygningsetaten er stengt. Vår veiledningstelefon er åpen mellom 12:00-15:00 alle ukedager.

Mener du at du ikke har fått den servicen du har krav på, kan du sende oss en serviceklage.

Slik sender du serviceklagen

Last ned og fyll ut skjema for serviceklage.

Send den til oss

  • På e-post til postmottak@pbe.oslo.kommune.no. Merk e-posten med serviceklage.
  • Per post til Plan- og bygningsetaten, postboks 364 Sentrum, 0102 Oslo
  • Levere den til Plan- og bygningsetatens resepsjon i Vahlsgate 1, 0187 Oslo

Vil du ikke gi oss en formell tilbakemelding?

Dersom du ikke ønsker å gi oss en formell tilbakemelding, kan du gi oss ris eller ros, slik at vi kan bli bedre. Send oss gjerne en uformell tilbakemelding via ris og ros-skjemaet.