Kontaktpunkt for helse og omsorgstjenester i Bydel Stovner

Kontaktpunktet er etablert for at du raskt skal få kontakt med bydelens helse og omsorgstjenester.

Hva får du?

Du får hjemmebesøk av et tverrfaglig team som vurderer din situasjon sammen med deg. Du vil også få informasjon om hvilke tilbud som finnes i din bydel, og hva som kan passe for deg.

Tilbudet er for deg som oppholder deg i Bydel Stovner.

Hvem er vi?

Vi består av et tverrfaglig vurderingsteam som er ditt første møte med avdeling for helse, aktivitet og mestring. Teamet består blant annet av fysioterapeut, ergoterapeut, sykepleier, helsefagarbeider og seniorveileder. Vi samarbeider tett med fastlegene og vurderer om du bør ha medisinsk utredning og behandling.

Avdeling for helse, aktivitet og mestring har ansvar for å sikre at alle som oppholder seg i bydelen får tildeling av nødvendig helse- og omsorgshjelp i tråd med helse- og omsorgstjenesteloven.

Vi holder til i Karl Fossumsvei 30, inngang B (ved Stovner legesenter).

Tjenesten er gratis.

Hvordan komme i gang?

Vi oppfordrer deg til å gjøre avtale ved å ringe oss på telefon 23 47 10 02 mellom klokken 09:00-11:00 og fra kl. 13:00-14:30 mandag-fredag. Svarer vi ikke, ringer vi deg tilbake så raskt vi kan.

Du kan også fylle ut og sende oss søknadsskjema til helse- og omsorgstjenestene.