Nedre Fossum gård

På Nedre Fossum gård på Stovner finner du tjenester som åpen barnehage, helsestasjon for barn og unge, Oslohjelpa og Røde kors. Gården har også en kultursal til utlån.

Disse tjenestene møter du

I det hvite huset finner du:

I den røde låven finner du:

Gården har også kontorer for prosjektene "Godt språk", "Innbyggerbasen" og "Besøksplasser i ordinære barnehager".

Kultursalen
Godt språk
Besøksplasser i ordinære barnehager

Leiemuligheter

Kultursalen er en flerbrukslokale, med plass til 40 personer. Salen passer til møter, kurs og undervisning, dans og teater, musikkøving, idrett og fysiske aktiviteter.

Kultursalen kan lånes mandag til fredag fra kl. 16:00 til 22:00, og lørdag og søndag fra kl. 08:00 til 22:00.

Hvem kan låne kultursalen?

Frivillige organisasjoner og innbyggere kan lånes lokalet gratis. Bydelen prioriterer barn og ungdomsaktiviteter først, så kvinnegruppe, seniorgruppe og andre nettverksgruppe.

Slik låner du kultursalen

I bookingsystemet kan du se hvilke tidspunkt du kan låne kulturhuset. Når du finner ønsket tidspunkt, sender du en forespørsel om å booke lokalet. Du får svar i løpet av 1-3 arbeidsdager.

Finn ledige tidspunkt og send søknad

Slik behandler vi opplysningene dine

Innlogging til vår bookingløsning skjer via ID-porten. Vi tar kun vare på navnet ditt og hvordan vi kan kontakte deg. Administrasjonen ved lokalet bruker opplysningene du har gitt når de tildeler ønsket tid. Les mer om hvordan Oslo kommune behandler dine personopplysninger.

Klikk deg inn på hver enkelt tjeneste for kontaktinformasjon.

postmottak@bsr.oslo.kommune.no
Besøksadresse: