Tilskudd til ungdomstiltak i Bydel Søndre Nordstrand

Ønsker du å gjennomføre tiltak for ungdom i Bydel Søndre Nordstrand? Du kan søke ungdomsrådet om tilskudd.

Frist for å søke

Søknadsfristen fortløpende høsten 2023. Søknadene behandles ved møtene i Ungdomsrådet.

Kriterier for å søke

Ungdommer (12-19 år) må være en del av planleggingsprosessen av tiltaket. Ungdomsrådet vil prioritere tiltak som er lavterskel, inkluderende og integrerende.

• tiltaket skal bidra til å forebygge kriminalitet og styrke omdømme
  • tiltaket skal bidra til å skape tilbud innen kultur som kunst, musikk og drama
  • tiltaket skal bidra til et bedre fellesskap og være en sosial arena for ungdommer i bydelen
  • tiltaket skal bidra til å skape større bredde i fritidsaktivitetstilbudet
  • du må føre regnskap og rapportere til bydelen hva pengene har gått til

Slik søker du

1. Last ned og fyll ut søknaden

2. Send inn søknaden

Søknaden sendes til postmottak@bsn.oslo.kommune.no

Rapportering

1. Last ned og fyll ut rapporteringsskjema

Rapporteringsskjema for tilskudd til ungdomstiltak i Bydel Søndre Nordstrand (ODT)

Får du tilskudd, må du sende en rapport om bruk av pengene, med detaljert budsjett. Frist er i 1. juni 2023.

Cecilie Coucheron, koordinator for ungdomsrådet i Bydel Søndre Nordstrand
    E-post: cecilie.ueland.coucheron@bsn.oslo.kommune.no