Etablering og utvikling av kommunale frisklivs-, lærings- og mestringstilbud

Helsedirektoratets tilskuddsmidler for etablering og utvikling av frisklivs-, lærings- og mestringstilbud.

Frist for å søke

14. april 2024.

Fra 2020 har Helseetaten som fylkeskommune forvaltet tilskuddet på vegne av Helsedirektoratet. Oslo kommune får totalt kr 1 800 000 til disposisjon i 2024.

Hvordan søke?

Fyll inn søknadsskjema

Obs! Søknadsfrist er 14. april 2024.

• Søknaden skal undertegnes av bydelsdirektør eller den som har delegert myndighet.
  • Søknaden skal sendes elektronisk til: postmottak@hel.oslo.kommune.no og merkes med 24/304. Forvaltning av tilskuddsmidler til utvikling av kommunale frisklivs-, lærings- og mestringstilbud 2024.

Les om kriteriene for tildeling her.

Hvordan rapportere på tilskuddsmidler?

Frist for rapportering for midler brukt i 2023 er også 1. april 2024.

Rapporteringsskjema skal undertegnes av bydelsdirektør eller den som har delegert myndighet. Send rapporteringsskjema til postmottak@hel.oslo.kommune.no og merkes med: 24/305 Rapportering på «Etablering og utvikling av kommunale frisklivs-, lærings- og mestringstilbud» for 2023.