Søndre Aas gård og miljøsenter

Søndre Aas gård og miljøsenter ligger på Rosenholm. Hos oss kan du delta på en rekke aktiviteter. Du kan se på dyrene eller leke på apparater i bakkant av ridehuset. Vi har drop in-tilbud på leieridning på lørdager, men dette er bare de plasssene som åpner seg der noen som har fast plass er borte.

Mat og drikke

Vi selger vafler og kaffe i stabburskafeen på ettermiddager og i helgene. Noen ganger selger vi også egg og grønnsaker. Når det skjer legges det ut på facebooksiden vår.

Hvilke dyr har vi?

• Hester
  • Sauer
  • Griser
  • Høner
  • Haner

Transport og parkering

Vi har parkeringsplasser ved inngangsporten helt oppe ved gården med plass til 6-8 biler.

Reis gjerne kollektivt til oss! Vi har både buss og bane i nærheten. Se ruter.no for mer informasjon om rutetider.

Utleie

Vi leier ut gapahuk, gamme og stabbur når våre egne aktiviteter ikke benytter lokalene.

Ta kontakt på e-post: sondreaas@bsn.oslo.kommune.no.

sondreaas@bsn.oslo.kommune.no
Besøksadresse: