Fritidsaktiviteter for barn og unge i Bydel Alna

Det finnes et stort tilbud av fritidsaktiviteter innen idrett og kultur i Bydel Alna. Samlet gir frivillige organisasjoner og bydelens tjenester barn og unge muligheter til aktiviteter som bygger vennskap, fellesskap og god helse. Ofte gratis eller til en rimelig pris.

Furuset kulturpark i Groruddalen
Bilde: Oslo kommune

Her finner du en oversikt over fritidsaktiviteter for barn og unge i Bydel Alna (PDF, 1MB)

Oversikten er laget i samarbeid mellom Bydel Alna og organisasjonene. Aktivitetstilbudet forandrer seg stadig og oppdateringer vil skje fortløpende. Vi tar derfor forbehold om endringer, og feil kan dessverre forekomme.

Vi ber alle som kjenner til aktiviteter som mangler eller ikke finnes lenger fortelle oss det, ved å sende en e-post til postmottak@bal.oslo.kommune.no.