Folkehelse-, ungdom- og barnevernkomitéen (Nedlagt fra og med 01.07.2017)

Folkehelse-, ungdom- og barnevernkomitéen skal behandle saker om folkehelse, skjenkebevilling, ungdom, barnevern som hører inn under avdeling for Folkehelse, kultur og barnevern.

Jf. Bydelsutvalgets vedtak av 08.06.2017 skal sakene fra og med 01.07.2017 fordeles på de tre nyopprettede komitéene på følgende måte:

Miljø- og byutviklingskomiteen skal behandle følgende saker:

• Under avdeling for Folkehelse, kultur og barnevern: Alle saker unntatt saker som gjelder ungdomstiltak, barnevern, folkehelse, kultur og salgs- og skjenkebevillinger

Kultur, velferd-, oppvekst- og familiekomitéen skal behandle følgende saker:

• Under avdeling for Velferd, oppvekst og familie: Alle saker.

• Under avdeling for Folkehelse, kultur og barnevern: Saker som gjelder ungdomstiltak, kultur og barnevern.

Helse- og mestringskomitéen skal behandle følgende saker:

• Under avdeling for Helse og mestring: Alle saker.

• Under avdeling for Folkehelse, kultur og barnevern: Saker som gjelder folkehelse og salgs- og skjenkebevillinger.

Medlemmer