Møte i Østensjø oppvekstkomite
Om møtet
Ring møtesekretær dersom hoveddøren er låst.
Tlf. 415 63 627
Innkalling
Innkalling. For vedlegg, se hver enkelt sak nedenfor. (PDF 388KB)
Protokoll
Saker til behandling
Sak 89/16 - Godkjenning av innkalling og sakskart
Sak 90/16 - Godkjenning av protokoll fra møte 31.10.2016
Sak 91/16 - Informasjon fra administrasjonen
Sak 92/16 - Bydelsdirektørens forslag til budsjett 2017
Sak 93/16 - Sentrale budsjettjusteringer og budsjettjustering investering
Sak 94/16 - Månedsrapport barneverntjenesten per oktober 2016
Sak 95/16 - Videreføring og styrking av "Hva har du gjort i ferien?"
Sak 96/16 - Barnehagene - rapportering per oktober 2016
Sak 97/16 - Rammeplan for barnehagens innhold og oppgaver. Høring
Sak 98/16 - Høring - administrativt utkast til handlingsplan for mennesker med funksjonsnedsettelser
Vedlegg
- 2016-12-07 Høring - administrativt utkast til handlingsplan for mennesker med funksjonsnedsettelser vedlegg 1 (PDF 1,2MB)
- 2016-12-07 Høring - administrativt utkast til handlingsplan for mennesker med funksjonsnedsettelser vedlegg 2 (PDF 964KB)
- 2016-12-07 Høring - administrativt utkast til handlingsplan for mennesker med funksjonsnedsettelser vedlegg 3 (PDF 3,7MB)
- 2016-12-07 Høring - administrativt utkast til handlingsplan for mennesker med funksjonsnedsettelser vedlegg 4 (PDF 9MB)
Sak 99/16 - Høring - revidert reglement for bydelene
2016-12-08 Høring - revidert reglement for bydelene (PDF 136KB)
Vedlegg- 2016-12-08 Høring - revidert reglement for bydelene tilleggssak (PDF 129KB)
- 2016-12-08 Høring - revidert reglement for bydelene vedlegg 1 (PDF 297KB)
- 2016-12-08 Høring - revidert reglement for bydelene vedlegg 2 (PDF 808KB)
- 2016-12-08 Høring - revidert reglement for bydelene vedlegg 3 (PDF 635KB)
- 2016-12-08 Høring - revidert reglement for bydelene vedlegg 4 (PDF 671KB)
- 2016-12-08 Høring - revidert reglement for bydelene vedlegg 5 (PDF 4MB)
Tid og sted
Dato
Torsdag 8. desember 2016
Tid
klokken 18:00
Tilleggsinformasjon
Olaf Helsets vei 6, møterom Østensjøvann, i bydelsadministrasjonens lokaler i 5. etg.