Billettpriser for Oslo kommunes bad

Du kan kjøpe alle billettyper i billettlukene på badene. Billettene kan brukes på alle bad som driftes av Oslo kommune.

Billettpriser

Billettprisene gjelder for disse badene: Bøler bad, Frognerbadet, Furuset bad, Holmlia bad, Manglerud bad, Nordtvet bad, Romsås bad og Økern bad.

Det er forskjellige priser for barn og ungdom, voksne, studenter og honnør.

Klippekort gir rabatt på enkeltbilletter, og kan lønne seg for store grupper. Halvårskort, årskort og 3-månedersbillett lønner seg for deg som bruker badene mer enn 6-8 ganger i måneden avhengig av billettype.

Voksen 18-66 år

• Enkeltbillett: 165 kr
  • Klippekort:
    • 815 kr for 6 klipp
    • 2045 kr for 15 klipp
    • 4090 kr for 30 klipp
  • Halvårskort: 3665 kr
  • Årskort: 6650 kr
  • 3-månedersbillett: 1975 kr

Barn og ungdom 3-17 år

• Enkeltbillett: 35 kr
  • Klippekort:
    • 145 kr for 6 klipp
    • 365 kr for 15 klipp
    • 730 kr for 30 klipp
  • Halvårskort: 645 kr
  • Årskort: 1200 kr
  • 3-månedersbillett: 345 kr

Student

Du må ha gyldig studentbevis/skolebevis fra et norsk studiested eller videregående skole.

• Enkeltbillett: 115 kr
  • Klippekort :
    • 595 kr for 6 klipp
    • 1485 kr for 15 klipp
    • 2970 kr for 30 klipp
  • Halvårskort: 2605 kr
  • Årskort: 4785 kr
  • 3-månedersbillett: 1385 kr

Honnør (med honnørkort eller over 67 år)

• Enkeltbillett: 115 kr
  • Klippekort :
    • 595 kr for 6 klipp
    • 1485 kr for 15 klipp
    • 2970 kr for 30 klipp
  • Halvårskort: 2605 kr
  • Årskort: 4785 kr
  • 3-månedersbillett: 1385 kr

Gratis inngang

• Barn under 3 år
  • Ledsagere med ledsagerbevis
  • Medlemmer av Actic Furuset (kun Furuset bad)

Slik fungerer kortene

Når du kjøper et kort for første gang må du betale 20 kroner ekstra for selve kortet.

Det ikke er mulig å fryse halvårskort, årskort, 3-månederbillett eller klippekort.

Saldokort

Fra og med 1. februar slutter vi å selge saldokort. Du kan fremdeles bruke opp resterende beløp på ditt saldokort.

Klippekort

Vi selger klippekort med 6 klipp (billetter), 15 klipp (billetter) og 30 klipp (billetter). Klippekortet er ikke personlige, og du kan bruke det i alle våre bad, både hverdag og helg.

Klippekort med 6 klipp er gyldig i 1 år fra kjøpsdato, mens klippekort med 15 klipp og 30 klipp er gyldig i 3 år fra kjøpsdato. Klippekortene kan fylles på gjentatte ganger.

Halvårskort, årskort og 3-månedersbillett

Halvårskort varer i et halvt år fra kjøpsdato. Årskort varer i ett år fra kjøpsdato. 3-månedersbillett varer i 90 dager fra kjøpsdato.

I perioder, som for eksempel om sommeren, vil det være redusert drift på flere av våre bad. Det er ikke mulig å fryse utløpsdatoen på ditt kort i perioder der vi har redusert drift. Du kan bruke kortet på alle våre bad, både hverdag og helg.

Kortene er personlige og kan kun brukes av eieren.

Mistet eller ødelagt kort?

Har du kvittering og kortet er registert på ditt navn, kan du få et nytt kort med gjenstående verdi. Møt opp på et av badene og ha med deg legitimasjon og kvittering. Nytt plastkort koster 20 kroner.

Ikke lag hull i kortet, da blir det ødelagt.

Refusjon og frys av utløpsdato på kort

Refusjon av gjenværende klipp på klippekort, dager på halv- og helårskort og 3-månedersbillett eller beløp på saldokort gis ved fremvisning av legeerklæring på at du ikke kan benytte deg av badene. Det samme gjelder for frys av utløpsdato på klippekort og halv- og helårskort, samt 3-månedersbillett.

Rekvisisjon

Det er mulig å betale med rekvisisjon på våre bad. Rekvisisjonen må inneholde innkjøpsordre, stempel, underskrift og fakturaadressen til den organisasjonen skal betale. Rekvisisjonen leveres i billettluken på badet.