Grünerløkka flerbrukshus avdeling Thorvald Meyersgate 38

Vi er en helsefremmende møteplass med kafé, trening, ulike aktiviteter og kulturtilbud. Hvis du ikke har vært innom hos oss før så ta kontakt, så tar vi en omvisning og en prat.

Grünerløkka seniorsenter driftes av Kirkens Bymisjon på vegne av Bydel Grünerløkka.

Grünerløkka flerbrukshus tilbyr et eget variert kulturprogram for høsten 2021.

• Her vil det foregå konserter, foredrag, tilrettelagte turer og omvisninger. Vi tilbyr høytlesingsgruppe både i Thorvald Meyersgate og i Helgesensgate.
  • Vi har et digitalt høytlesningstilbud som heter Litt.dig. Her kan du delta hjemmefra på din egen pc eller nettbrett.
  • Musikk og sang er en populær aktivitet hos oss, og det gjør vi så ofte vi kan.

Ta kontakt for mer informasjon om det.

Treningsgruppe

Vi tilbyr et variert treningstilbud både i Thorvald Meyersgate og i Helgesensgate. Les mer om treningsgruppene og meld deg på.

Åresalg

Åresalg i Thorvald Meyersgate 38 hver fredag kl. 13:00.

Kontakt

Senteret har egen bil og du kan bestille transport etter behov. Ved behov ta kontakt med senteret.

Sol Gangsaas
engelsborg@bymisjon.no