Maurtua Private familiebarnehage, avd. Rabbeveien

Tilbud om barnehageplass er sendt ut

Første runde med tilbud i barnehageopptaket ble sendt ut 25. mars. Det kan ta noe tid før du får varsel fra den digitale postkassen. Husk at du må svare på tilbudet innen 7. april.

Litt om barnehagen

Barnehagen vår ligger i et rolig villaområde med kort vei til offentlig kommunikasjon. Vi har en flott utelekeplass og drar jevnlig på oppdagelsestur til friluftsområdene vi har som nærmeste nabo.

Vedtekter

Dette er en privat barnehage. Det er barnehagens egne vedtekter som avgjør tildeling av plass i barnehagen. Du må derfor lese vedtektene før du søker om plass.

Vedtekter og årsplan finner du på vår egen private nettside.

Nøkkelinformasjon

• Privat barnehage
  • Bydel Bjerke
  • Familiebarnehage
  • Avdelingsbarnehage
  • 0 år - 3 år
  • Antall barn: 8

Slik jobber vi

Barnehagens visjon er: Barns trivsel- voksnes ansvar.

Leken og magien har en sentral plass i vår barnehage. Vi baserer vårt pedagogisk arbeid på barns interesser, behov og utviklingsmuligheter. Barna skal oppleve mestring og glede i en opplevelsesrik hverdag. Vi er undrende og støttende i barns læringsprosesser. Personalet er genuint interessert i å gi barna gode og mangfoldige erfaringer gjennom samspill og lek.

Foreldrene mener

Tabellen viser barnehagens gjennomsnitt i den nasjonale foreldreundersøkelsen for barnehager (Utdanningsdirektoratet). Skala 1-5, der 5 er best.

Resultater fra foreldreundersøkelse, per tema og år
Tema2023
Svarprosent100%
Ute- og innemiljø4,6
Barnets trivsel5,0
Informasjon4,9
Barnets utvikling5,0
Total tilfredshet5,0

Pris for opphold: 3000,- pr måned

Pris for mat: 200,- pr måned

Regler for redusert pris, søskenrabatt og betaling

Om mattilbudet

Vi forholder oss til anbefalinger for mat og måltider i barnehagen fra Helsedirektoratet. Vi serverer to måltider daglig, frokost og lunsj, diverse frukt, yoghurt uten tilsatt sukker, melk og ett varmt måltid ukentlig. Barna tar med seg en matpakke hver dag.

Barnehagens ledelse

Barnehagens leder