Asperud Familiebarnehager avdeling 1: Asperudveien 9a

Tilbud om barnehageplass er sendt ut

Første runde med tilbud i barnehageopptaket ble sendt ut 25. mars. Det kan ta noe tid før du får varsel fra den digitale postkassen. Husk at du må svare på tilbudet innen 7. april.

Litt om barnehagen

Vi er en av to sammenknyttede familiebarnehager som ligger på Asperud, Oslo, med til sammen åtte barn. Vår drift er basert på Oslo-standarden som andre barnehager, men med færre barn. Det gir barna en tryggere og rolig start. Vi har 1 voksen på 4 barn, og egen pedagog som styrer hverdagene.

Vi er opptatt av å forme hverdagen rundt barnets egne interesser. Det vil ofte danne grunnlaget for aktiviteter, noe som vi vet gir økt trivsel og mestringsfølelse.

Det serveres næringsrik varmmat daglig, etterfulgt av frukt. Vi har glade barn og erfarne ansatte, velkommen.

Vedtekter

Dette er en privat barnehage. Det er barnehagens egne vedtekter som avgjør tildeling av plass i barnehagen. Du må derfor lese vedtektene (PDF) før du søker om plass.

Nøkkelinformasjon

• Privat barnehage
  • Bydel Søndre Nordstrand
  • Familiebarnehage
  • Avdelingsbarnehage
  • 0 år - 3 år
  • Antall barn: 4

Slik jobber vi

Hos oss vektlegger vi trygghet, omsorg, empati og gode relasjoner, hvor leken er sentral. Fokuset er på barnas helhetsutvikling, og vi er bevisste på å legge til rette for selvstendighet og mestring gjennom variert lek og aktivitet. Vi bruker også nærområdet med flere lekeplasser, skog og turområder.

Foreldrene mener

Denne barnehagen har ikke gjennomført den nasjonale foreldreundersøkelsen for barnehager. Les mer om den nasjonale brukerundersøkelsen for barnehager her.

Pris for opphold: 3000,- pr måned

Pris for mat: 300,- pr måned

Regler for redusert pris, søskenrabatt og betaling

Om mattilbudet

Vi serverer sunn og næringsrik mat, og bruker økologiske produkter der det lar seg. Vi tar hensyn til allergier og andre preferanser som halal mat, vegetar mat etc.

Barnehagens ledelse

Barnehagens driftsleder